Hoppa till sidans innehåll

Laget till 25-manna 2018

26 SEP 2018 21:37
Uttagningskommittén, som består av Martin och Lena, har satt samman följande lag
  • Uppdaterad: 26 SEP 2018 21:37

Följ denna länk.

Sedan tidigare har styrelsen tagit beslutet att resor till och från 25-manna sker med bil. De som behöver samåka anmäler detta under kommentarer. Hoppas att höstvädret är med oss så att vi får en fin dag ute i naturen där vi kan njuta av trevliga klubbkompisar, bra banor och framför allt så ska vi ha skoj!

Vi har startnummer 342 och vårt tält finns på plats 207, se denna karta. 

Vi lämnar in laguppställningen efter träningen i morgon kväll. Ta med din egen SI-pinne men är du osäker på om den fungerar eller inte så har klubben pinnar som vi kan ta. Detta behöver inte anmälas innan utan pinnen paras ihop med nummerlappen innan start. Däremot är det viktigt att ni håller redan på vilken inbördes ordning ni har på sträckorna. 

Martin och Lena

Skribent: Lena Larsson
Epost: This is a mailto link
  1. Anna åker från Sala kl. 9.30 via Västerås hämtar upp Martin.  Är det någon som vill åka med både dit eller hem är det bara höra av sig till oss.

    (Anna Norrbom 2018-10-05 kl 20:37) Anmäl
  2. Vi är nu 4 pers i bussen: Malin, Johan & Ester A och jag. Finns alltså plats för fler som vill åka till att se starten vid 9 och sen stanna och heja i mål vårt lags avslutningslöpare. Avresa från Sala 0700. Jag bevakar väderprognosen och tar med ett tält ifall det skulle visa sig behövas. Har fått besked om att vi kan få köra fram och lasta av folk och utrustning på de stora bussarnas lossningsplats (ganska när arenan) innan jag åker och parkerar.

    (TBS 2018-10-05 kl 13:25) Anmäl
  3. Jag samåker gärna och vill gärna stanna hela dagen. Efter dagens slut så tar vi väl den traditionsenliga gemensamma kvällsmaten som klubben bjuder deltagande ungdomar på? Om det behövs så kan jag köra vår VW-buss med plats för 8 personer samt god plats för eventuella klubbtält som vi kan tänkas vilja ha med.

    (TBS 2018-10-03 kl 13:25) Anmäl
  4. Jag vill samåka och kan köra, finns plats för fyra passagerare. Är gärna på plats för att se starten (avfärd ca 07:00?) men vill helst inte stanna hela dagen.

    (Inga-Britt 2018-10-02 kl 20:36) Anmäl
  5. Jag samåker gärna! Jag kan köra min bil om någon vill hänga med. Jag stannar gärna hela dagen.

    (Malin Ekman 2018-09-30 kl 21:56) Anmäl
  6. Samuel och jag behöver åka med någon.

    (Karin Jansson 2018-09-28 kl 17:34) Anmäl
  7. Länken fungerar inte för mig!

    (Torbjörn 2018-09-28 kl 12:38) Anmäl
Våra sponsorer:
 
 Åkrahallen loggalit 
___________________________________
FriskaSala
Hittaut
Silverjaktenny
SHE_165x165
  
 
 
 
 

Postadress:
Sala OK - Orientering
c/o Bengtsson, Lantmannagatan 11
73340 Sala

Kontakt:
Tel: 073 591 99 41
E-post: This is a mailto link

Se all info