Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 16:28 12 kommentarer
Inga-Britt hälsar följande inför denna träning: Mossen består av en bana, 0,8 km (omväxlande mosse, skvattram, skog och stig), lagd som linje-OL men med kontrollpunkterna markerade på kartan. Jag tänker att deltagarna springer banan flera varv, så de kommer upp i ungefär motsvarande ordinarie banlängd i sin åldersklass för långdistans, med drickapaus emellan (intervallträning) och att tidtagning sker med SI vid start och mål för varje varv. Tävlingsmoment: jämnast tid/varv vinner. Utmaning: bättre tid än banläggaren = 11:02 (ett varv) (=bör alla klara!). Vårdnadshavare/motsvarande följer sin ungdom vid behov.
Anmäl gärna ditt deltagande senast tisdag kväll. Ta med SI-pinne om du har och även kompass. Klubbens utrustning finns också att låna.
Kl. 18:00 samlas vi på parkeringen vid fd. Styrars skola dvs. strax intill korsningen Fagerstavägen /vägen till gruvan. Går sedan en gemensam promenad till start och mål.
Välkomna// Lena
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Frej L. 21 jun, 16:32
Frej kommer
Patrik S. 21 jun, 16:45
Egon kommer
Maria W. 21 jun, 18:48
Jag avser att komma, har en begravning på dagen och hoppas jag orkar komma efter den.
Tanja-Birgit S. 21 jun, 20:00
Kommer.
Gunilla B. 21 jun, 21:15
dyker upp
Evy J. Igår, 08:02
Kommer
Minna-Mari H. Igår, 08:21
Ines kommer.
Lina P. Igår, 08:29
Olle kommer 😊
Ruth A. Igår, 20:19
Astrid kommer
Linda J. Igår, 20:58
Isabella och Hampus kommer
Ruth A. Igår, 21:07
Avalon och August kommer
Malin E. Idag, 01:36
Jag kommer 🙂