Hoppa till sidans innehåll

KOL-MILA 2020

04 JUL 2020 20:04
Nytt, roligt och spännande så reservera v. 30 för detta!
  • Skapad: 04 JUL 2020 20:04

Då 10-mila, O-ringen och 25-manna inte kommer att genomföras som planerats 2020 ersätter vi i Västmanland alla dessa 3 enkla arrangemang med ett enda SUPER-arrangemang som täcker ALLT. Vi kör KOL-MILA stafetten i O-ringen veckan med sträckor som passar alla åldrar och nivåer. Till detta lägger vi lite Västmanländsk kulturhistoria – resterna av tusentals kolmilor som en gång pyrde i våra skogar och nu gett oss den unika kontrollpunkten kolbotten som i sin uppenbarelse liksom banorna kan variera från lätt till svår. Tanken är att vi under veckan ska få ett roligt arrangemang för en stor del av klubbarnas tävlande UTAN att för den skull riskera något vad det gäller smittspridning.  Tävlingsveckan är alltså vecka 30 (20-26 juli).

Läs hela inbjudan HÄR

Lagen består alltså av 2-10 löpare så anmäl ditt intresse som kommentar så kommer UK att ta ut laget/lagen. Intresseanmälan senast 14/7. 

 

 

Skribent: Lena Larsson
Epost: This is a mailto link
  1. Jag tror faktiskt att jag fattar konceptet ;-) Jag är gärna med på sträckorna i början av veckan (mån, tis och ons).

    (Malin Ekman 2020-07-13 kl 19:13) Anmäl
  2. Tanja-Birgit & David instämmer med Sten-Åke, och vill gärna vara med där vi kan passa in.

    (Tanja-Birgit Söderström 2020-07-13 kl 16:59) Anmäl
  3. Johan tar gärna någon sträcka och ev. Daniel någon.

    (Johan Engvall 2020-07-11 kl 14:34) Anmäl
  4. Kan torsdag kl 20, lördag och söndag övriga dagar arbetar.

    (Anna Norrbom 2020-07-06 kl 19:53) Anmäl
  5. Dennis & Jerry vill vara med de kan ta en eller flera sträckor. Jonte likaså, men kan bara på helgen. Satu kan ju tänka vara med OM det skulle behövas, och saknas till något lag 😉

    (Satu 2020-07-06 kl 14:44) Anmäl
  6. Skulle det behövas så är Crille och jag med... (med en liten översättning av texten!!)

    (Malin Hedberg 2020-07-05 kl 22:38) Anmäl
  7. Vilken rolig idé! Johan och Ester anmäler sig som intresserade till en eller flera sträckor.

    (Johan Aspersand 2020-07-05 kl 13:50) Anmäl
  8. Lena springer gärna en eller flera sträckor under veckan.

    (Lena 2020-07-05 kl 13:12) Anmäl
  9. har läst inbjudan, fattar ingenting men vill gärna vara med. Sten-Åke

    (Sten-Åke Holmberg 2020-07-05 kl 12:37) Anmäl
Våra sponsorer:
 
 Åkrahallen loggalit 
___________________________________
FriskaSala
Hittaut
VIKTIGT MEDDELANDE!
112app
SHE_165x165
  
 
 
 
 

Postadress:
Sala OK - Orientering
c/o Larsson, Lundagatan 5
73336 Sala

Kontakt:
Tel: 0730455575
E-post: This is a mailto link

Se all info