Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 jun, 19:47 15 kommentarer
Fagersta OK och OK Hedströmmen inbjuder till Bergslagsserien 2026. Första tävlingen är onsdag 1/7 i Fagersta och det är dags att anmälan sig. Ni som var med på träningen i går och har meddelat att ni vill springa har jag lagt in. Är det fler nya som vill med så meddela mig senast måndag kväll så anmäler jag er .
Övriga anmäler sig själva via Eventor som vanligt.
Vi springer i skogen så heltäckande klädsel behövs.
Fri starttid mellan 17:00 och 18:30
Gemensam avresa från Sala om det behövs kl. 16:30 från parkeringen bakom Vallaskolan.
Lena, 070-243 83 11, lena@salaok.se
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Minna-Mari H. 25 jun, 20:10
Hej, har Ines anmält sig? Isf skulle hon behöva skjuts om de går att ordna 😊
Jenny T. 25 jun, 20:23
Jag åker gärna med från Vallaparkeringen om skjuts finns 😊
Tanja-Birgit S. 25 jun, 21:01
Jag kommer med bil med David, Miwan och Susmita. Vi kan ta en person till om det behövs.
Lena L. 25 jun, 21:08
Ines är anmäld
Minna-Mari H. 25 jun, 21:31
Tack Lena! Kan Ines åka med dig Tanja-Birgit?
Tanja-Birgit S. 25 jun, 21:36
Absolut. Om ingen annan bil har plats så fungerar 5 i vår bil. Miwan är en liten 6-åring, Susmita en slim kvinna och Ines en slim tonåring. Bara David och jag två långa och stora 😉
Minna-Mari H. 25 jun, 21:48
Haha det låter bra det, tack Tanja-Birgit 😊
Lena L. 26 jun, 17:40
Vi har bil och två platser över.
Gunilla B. 26 jun, 18:46
Jag kommer med. Har plats för en i min bil, men är hellre med och fyller upp en halvfull dito.
Frej L. Idag, 09:36
Frej vill gärna med.
Elin B. Idag, 14:29
Theo vill med😄
Tanja-Birgit S. Idag, 17:43
Ändring för vår del: Vi kan bara var 4 i vår bil pga hur David behöver sitta pga knäproblemet. Hoppas Ines kan få plats i annan bil.
Minna-Mari H. Idag, 17:52
Lena, kan Ines åka med er?
Lena L. Idag, 18:26
Ja det går bra.
Minna-Mari H. Idag, 18:44
Tack Lena!