Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
24 maj, 10:31 34 kommentarer
Samling och parkering på skogsbilväg utmed Hyttskogsvägen (Google Maps koordinater: 59°55'53.6"N 16°31'21.1"E). Skärm utsatt där ni ska svänga av. Ungdomar och ledare samlas kl. 17:50 för gemensam genomgång. Små skärmar, ingen stämpling. Vit bana 2,3 km, Gul bana 2,6 km, Orange bana 3,1 km.
Anmäl med kommentar nedan senast måndag kväll.
Vi provar samma upplägg som förra veckan med skjuts, med avresa kl. 17:35 från parkeringen mellan Vallaskolan och tennisbanorna. Skriv i din kommentar om du behöver skjuts respektive om du kan ta med någon extra i bilen
Välkomna!
Jocke
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Anders O. 24 maj, 10:48
Cyklar.Kommer 17.50
Lina P. 24 maj, 11:48
Olle, Edvin och jag kommer. Olle kör gul eller orange beroende på vad ni tycker passar bäst och Edvin och jag gul.
Beatrice E. 24 maj, 11:52
Bill, Lova, Ludvig och jag kommer.
Patrik S. 24 maj, 12:04
Egon kommer kör gulbana
Erica G. 24 maj, 12:54
Är det närmast att köra in från Stampers eller från gamla rv70?
Anna N. 24 maj, 13:20
Orange bana. Cyklar.
Brittlis W. 24 maj, 13:23
Kommer tar gul bana
Tanja-Birgit S. 24 maj, 15:18
Kan skugga. Annars Orange. Cyklar.
Jonas H. 24 maj, 15:43
Orange bana. Gärna skjuts. Föräldramöte som ställer till det.
Evy J. 24 maj, 16:52
Följer. Cyklar.
Niklas L. 24 maj, 17:11
Gul bana vill Arvid springa🏃♂️
Inga-Britt P. 24 maj, 17:12
Skuggar eller orange. Kommer till Vallaskolans parkering med bil, plats för 4.
Frej L. 24 maj, 17:51
Tilde kör vit bana, Frej gul bana tack
Elin B. 24 maj, 20:08
Theo kommer och kör gul bana
Joakim J. 24 maj, 20:10
Det är ungefär lika långt om man kör in från Stampers eller rv70.
Ruth A. 24 maj, 20:13
Astrid, Avalon och August kommer!
Axel F. 25 maj, 06:44
Jag tar gärna en gul bana, skulle behöva skjuts
Britt E. 25 maj, 07:27
Följer vid behov.
Maria W. 25 maj, 08:51
Kommer, gul bana.
Lotta G. 25 maj, 10:04
Cyklar och vill ha orange bana
Susmita S. 25 maj, 10:25
Miwan kommer och skulle behöva skjuts.
Tanja-Birgit S. 25 maj, 10:29
VIT bana för Miwan!
Malin H. 25 maj, 15:24
Orange bana
Anders O. 25 maj, 15:41
Vit bana och som tidigare meddelat: 17.50. Cykel.
Tanja-Birgit S. 25 maj, 15:59
Jag tar bilen och skjutsar Miwan och hans föräldrar direkt till träningen.
Malin E. 25 maj, 18:57
Jag kommer till samlingen och har plats för 4. Jag springer med någon som vill ha sällskap 🙂
Åsa E. 25 maj, 19:20
Orange bana
Johan A. 25 maj, 20:09
Orange bana
Peter K. 25 maj, 22:22
Gul bana
Ingela B. 26 maj, 12:05
Om det funkar så vill jag gärna ha en gul bana.
Gunilla B. 26 maj, 19:12
kanske kommer och då tar jag gul bana
Erica G. 26 maj, 21:11
Kommer om vi hinner och då blir det gul för Gabriella i så fall.
Johan B. 27 maj, 16:11
Hampus och Isabella kommer inte idag
Beatrice E. 27 maj, 17:38
Hej, vi har fått förhinder och kommer inte idag