Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
31 maj, 10:48 31 kommentarer
Klubbstugan, Järndammen kl 18. Ungdomar och nya samlas för gemensam genomgång kl 17:50.
Ungdomarna håller till kring stugan, SI (ta med din egen pinne, övriga lånar) och små skärmar. Delvis i skogen så ta på heltäckande klädsel, dvs långa byxor men ok med kortärmat.
Vuxna (som inte ska delta på DM) provspringer DM medel banorna, kontrollerna markerade med blå snitslar. Vuxen som inte vill springa sådan bana hänger med på ungdomarnas träning.
Efter träningen fikar vi och pratar om sommarens träningar samt följer upp ställningen i flitligan. Klubben bjuder på fika. Vi beräknas vara klara ca 19:15.
Anmäl med kommentar senast måndag kväll, några extra kartor kommer finnas. Vuxna kan ange hur lång o svår DM bana ni vill ha så fördelar jag på lämpligt sätt.
Gemensam avfärd från parkeringen mellan Vallaskolan och tennisbanorna kl 17:30, skriv i anmälan om du behöver skjuts resp kan skjutsa.
Välkomna!
Inga-Britt
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Elin B. 31 maj, 12:05
Theo kommer! Vi åker från Broddbo, grusvägen och kommer ej på gemensam avfärd innan
Linda J. 31 maj, 15:21
Isabella och Hampus kommer.
Evy J. 31 maj, 16:22
Jag kommer.
Axel F. 31 maj, 19:32
Hej, gärna en gul för mig. Jag skulle behöva skjuts
Lina P. 31 maj, 19:55
Olle och Edvin kommer.
Minna-Mari H. 31 maj, 19:58
Ines kommer och hon behöver skjuts 😊
Frej L. 31 maj, 20:03
Frej kommer och springer gul bana
Sara S. 31 maj, 20:07
Tilde kommer och kör lättaste
Ruth A. 31 maj, 20:17
Astrid, Avalon och August kommer 😊
Anna N. 1 jun, 00:58
Deltar gör prov löpning DM bana😊
Patrik S. 1 jun, 09:00
Egon kommer
Gun M. 1 jun, 12:43
Vi kommer. Ca 3 km bana, typ D70.
Gun o Anders
Malin H. 1 jun, 12:59
Malin ca 3 km
Åsa E. 1 jun, 14:46
Åsa ca 3 km
Elin L. 1 jun, 15:48
Arvid kommer
Brittlis W. 1 jun, 17:55
Kommer
Raimo N. 1 jun, 17:57
Typ H70 bana blir bra.
Tanja-Birgit S. 1 jun, 17:58
Kommer och kan skugga, men vill även testa en D70-bana på DM-kontroller.
Anders O. 1 jun, 18:05
Jag kommer till ungdom/nybörjare 17.50. Cyklar.
Inga-Britt P. 1 jun, 18:53
Inga skuggor/följare från ledare krävs för ungdomarnas träning denna gång, så ni som brukar ta den uppgiften får väldigt gärna provspringa istället😊
Lena L. 1 jun, 18:58
Jag provspringer gärna en kort DM bana
Marie A. 1 jun, 19:07
Hej! Jag kommer gärna o provspringer en dm bana medel
Erika M. 1 jun, 19:20
Jag kommer, testar dm bana medel 😊
Ingela B. 1 jun, 20:06
Kommer och tar gärna en kort
Susmita S. 2 jun, 06:27
Miwan kommer och kör vit bana.
Lena L. 2 jun, 12:22
Göran och jag åker till samlingen. Har plats för 3 personer till i bilen.
Lotta G. 2 jun, 22:08
D70 eller nåt liknande.
Minna-Mari H. 3 jun, 14:29
Ines har skadat sitt knä på idrotten idag så hon vilar från orientering idag.
Minna-Mari H. 3 jun, 15:01
Ines ändrade sig och följer med på träningen men tar det lugnt. Jag lämnar henne på parkeringen vid Vallaskolan 17.30 för skjuts 😊
Lena L. 3 jun, 15:03
Ses på parkeringen 17:30
Axel F. 3 jun, 17:15
Hej, jag behöver ingen skjuts idag. Tar bilen från heby